Cherita oh Aku

hanaohhana.blogspot.com / adindafarhana.blogspot.com

semoga terhibur dan teruja untuk FOLLOW my blog! :)

Friday, December 21, 2012

gelabah

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada blogger dan pembaca. semoga sihat selalu. :)

actually, fana nak update blog ni sebab nak luah rasa gundah gulana yang dah bersarang dalam hati fana ni. Wahai hatiku yang kiut miut juga merah menyala dipenuhi darah,kenapa sampai gundah bergulana tuh bersarang ha? FUHH FUHH~ buang sarang labah labah yang dan bersarang tuu. HUU~ lega rasa. HEWHEW~

actually,,, eh eh die nih. dari tadi duk ACTUALLY tak habes habes. cerita jela cepat! HEHE~ cool lahh rerakan wehh. Gundah gulana,gelabah,cuak,risau and segala rasa yang ada ni lah disebabkan,,, ape lagi kalau bukan result SPM lah. Although result lambat lagi keluar, hati ni takut sangat sangat.

oleh itu, mari tadah tangan dengan fana meh..



"Bismillahhirrohmanirahim~ ya Allah yang Maha Besar lagi Maha Mendengar, ampunilah segala dosa dosaku. Tutuplah aibku dan tinggikanlah darjatku ya Allah. Ya Allah, aku mohon padamu, berilah aku kejayaan dan kebahagian dunia akhirat. berilah aku keputusan peperiksaan SPMku keputusan yang cemerlang dan mampu menggembirakan ibu bapaku, ya Allah.. Ampunilah kedua ibu bapaku,seluruh ahli keluargaku,guru guru,rakan rakan, muslimin dan muslimat yang hidup mahupun yang sudah kembali kepadaMu.. Aku mohon ya Allah, perkenankanlah doa doaku ya Allah.. Aminnn"

dah habesss... semoga Allah mendengarnya dan memakbulkan doa doa ku.. :)

TERIMA KASIH ALLAH :)

No comments:

Post a Comment